Biocan DP nebo Biocan Puppy - co je lepší?

Pravidla fóra
Očkování ano či ne? Případně jaké a kdy? Nežádoucí účinky či dokonce anafylaktický šok? Ptejte se zde.

Biocan DP nebo Biocan Puppy - co je lepší?

Příspěvekod santal.wood » 04 srp 2012, 23:02

co je lepší pro dospelou fretku? Jednalo by se o očkování proti psince. Zofiro nekde na foru řikala, ze Biocan Puppy neúčinkuje. váš názor? Děkuji
santal.wood
 
Příspěvky: 42
Registrován: 17 úno 2012, 13:52

Re: Biocan DP nebo Biocan Puppy - co je lepší?

Příspěvekod martina » 05 srp 2012, 12:32

že biocan puppy neúčinkuje, slyším prvně. ale nevím, nejsem odborník.

nevím, která z uvedených vakcín je vhodnější, ale řeknu ti, co vím od veta.
biocan puppy je prý "silnější" než dospělácký biocan, který je tím pádem pro fretku vhodnější (menší zátěž).
na druhou stranu z biocanu puppy se dá "udělat" jednosložková vakcína (což u dospěláckého nejde), takže fretka dostane opravdu jen psinku.

tak si vyber.
tento příspěvek vyjadřuje můj osobní názor a pohled na věc
Není mi to FUK!
Uživatelský avatar
martina
 
Příspěvky: 1291
Registrován: 05 zář 2007, 08:21
Bydliště: ČR-Ústecký kraj-Most

Re: Biocan DP nebo Biocan Puppy - co je lepší?

Příspěvekod ŽoFiRo » 05 srp 2012, 20:35

nevím o tom, že bych někde psala o neúčinnosti biocanu, sama jím očkuju už přes 8 let a to jak puppy DP, tak DP i DHPPi nebo DHPPi + LR (fretice očkovaná právě DHPPi + LR letos slavila 8. narozeniny), nikdy jsme s ním žádný problém neměli a to ani u těch hodně kombinovaných. pochybnosti k účinku byly u Biocanu puppy DP, kdy se složka P oddělí a očkuje se jen složka D - tedy samotná psinka, tuto pochybnost vyjádřila veterinářka na jiném foru, já pouze "přeložila" pro někoho jiného, kdo tím očkoval a "nechápal"...